Our top priority - Our guestsCovid-19 Update

Εγγύηση Καλύτερης Τιμής

Covid-19 Update

Πολιτική λειτουργίας του ξενοδοχείου σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τον Covid 19 – Ενημέρωση προς συνεργάτες & φιλοξενουμένους

(V1. Released 22/6/2020)

 

Αγαπητοί φίλοι,

Με απόλυτο σεβασμό στην δημόσια υγεία και σε συνάρτηση με τα υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας που εκπονηθήκαν από την Ελληνική κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του Covid-19 αλλά και την προστασία φιλοξενουμένων και του προσωπικού του ξενοδοχείου, σας ενημερώνουμε ότι το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε πλήρη ταύτιση με την εφαρμογή των νέων όρων υγιεινής και λειτουργίας.

Το Messina Resort από τις 11/6 διαθέτει και την πιστοποίηση Health First.

Η διατήρηση της δημοσίας υγείας είναι ευθύνη όλων μας και εμείς από την πλευρά μας σας γνωστοποιούμε όλα τα μέτρα που εφαρμόζει και έχει λάβει το ξενοδοχείο για την ασφάλεια όλων μας. 

 

              Μέτρα ελαχιστοποίησης επαφών και μέτρα προστασίας ανά τμήμα

Γενικά

-Αποφυγή χειραψιών μεταξύ του προσωπικού και των φιλοξενουμένων.

-Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας σε όλα τα μέρη του ξενοδοχείου, αποφεύγοντας τον συνωστισμό.

-Ακολουθούμε τις υποδείξεις ασφαλείας του εκπαιδευμένου μας προσωπικού.

-Τηρούμε τις σημάνσεις υγιεινής και προστασίας που βρίσκονται σε εμφανή σημεία εντός του ξενοδοχείου.

-Όλο το προσωπικό κατά την διάρκεια λειτουργίας είναι εξοπλισμένο με ΜΑΠ και εφαρμόζει πιστά όντας εκπαιδευμένο, καταρτισμένο και πιστοποιημένο , το νέο σχέδιο υγιεινής και ατομικής προστασίας αναφορικά με τον Covid-19.

-Ενημερωτικά φυλλάδια με εκτενή αναφορά, βρίσκονται στον χώρο της ρεσεψιόν σχετικά με την αντιμετώπιση και το σχέδιο δράσης του ξενοδοχείου για τον Covid -19.

- Πληροφορίες για τους βασικούς κανόνες υγιεινής (Banner) υπάρχουν σε εμφανή σημεία του ξενοδοχείου για την καλύτερη ενημέρωση σας.

- Το Messina Resort διαθέτει υγειονομικό συντονιστή – επόπτη, για την σωστή εφαρμογή και λειτουργία των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

- Το ξενοδοχείο μας διαθέτει και γιατρό αναφοράς σε περίπτωση ύποπτου περιστατικού.

-Τα παιδιά θα πρέπει πάντοτε να είναι υπό την επίβλεψη των γονέων, καθολη την διάρκεια παραμονής του στο ξενοδοχείο μας.

-Το ξενοδοχείο μας διαθέτει Medical Kit με όλα τα απαραίτητα ΜΑΠ.

- Οι ανέπαφες πληρωμές είναι στην διάθεση σας.

 

Ρεσεψιόν 

-Αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη (σταθερές ή μη συσκευές) στην υποδοχή (reception desk)

-Το check out θα πραγματοποιείται στις 11 π.μ. ενώ το check in μεταφέρεται στις 15.00 μ.μ. ώστε να πραγματοποιείται ενδελεχής καθαρισμός (και απολύμανση) των δωματίων.

-Αποφυγή συνωστισμού κατά το check-in/check-out - τήρηση αποστάσεων σύμφωνα με τις ευδιάκριτες σημάνσεις δαπέδου.

-Απολύμανση των κλειδιών -τοποθέτησή τους σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση.

-Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

-24ωρη λειτουργία.

-Εσωτερική επικοινωνία με την ρεσεψιόν καλώντας το 0 από το τηλέφωνο του δωματίου σας.

-Εξωτερική επικοινωνία με την ρεσεψιόν καλώντας από το ατομικό σας τηλέφωνο

το +30 27610 71000.

-Θερμομέτρηση κατά το check in.

-Υπηρεσία online check in με αποστολή email @ reservation@messinaresort.gr.

-Τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής (reception desk).  Η  ρεσεψιόν απολυμαίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με ειδικά απολυμαντικά.

 

Πολιτική Κρατήσεων & Ακυρώσεων σε συνεργασία με την ρεσεψιόν.

  • Απαιτείται προκαταβολή του 30% του συνόλου της κράτησης τη στιγμή της κράτησης. 50% προκαταβολή του συνόλου της κράτησης 15 ημέρες πριν την άφιξη. Το υπόλοιπο ποσό θα εξοφληθεί κατά την αναχώρηση.
  • Ακυρώσεις έως 7 ημέρες πριν την άφιξη. Σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι 7 ημέρες πριν την άφιξη , η ρεσεψιόν θα σας εκδώσει ένα Κουπόνι/Voucher (πίστωσης) για το πλήρες ποσό που έχετε πληρώσει ως προκαταβολή, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για οποιαδήποτε μελλοντική σας κράτηση.

  • Voucher / Ακυρώσεων. Το Κουπόνι/Voucher θα έχει ισχύ 18 μηνών από την ημερ/νία έκδοσης και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε αυτούσιο είτε τμηματικά για μελλοντικές κρατήσεις. Αν το voucher δεν εξαργυρωθεί εντός 18 μηνών από την ημερ/νία έκδοσης, το πλήρες ποσό θα σας επιστραφεί με τη λήξη του.
  • Ακυρώσεις 6 ημέρες πριν την άφιξη. Σε περίπτωση ακύρωσης 6 μέρες έως 1 μέρα πριν την άφιξη, θα χρεωθεί το ποσό που έχετε προκαταβάλει ως ακυρωτικά. Σε περίπτωση μη εμφάνισης ή αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, το 100% του συνολικού κόστους της κράτησης θα χρεωθεί.

 

 

Υπηρεσία καθαρισμού δωματίων 

-Η αλλαγή λινών και πετσετών γίνεται ανά 3 ημέρες συμφώνα με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.

-Όλα τα μη βασικά στοιχεία, όπως περιοδικά, φυλλάδια, σακούλες πλυντηρίου, μπουρνούζια, διακοσμητικά μαξιλάρια, κουβερλί, κ.α. αφαιρούνται.

-Πραγματοποιείται καθημερινή τακτοποίηση δωματίου και απομάκρυνση απορριμμάτων.

-Ο καθαρισμός δωματίου πραγματοποιείται με καθαριστικά αλλά και με ειδικά απολυμαντικά τα οποία εξασφαλίζουν την άμεση εξουδετέρωση μικροβίων.

 

Κεντρικό Εστιατόριο 

-Υποχρεωτική απολύμανση χεριών στην είσοδο του εστιατόριου.

-Χρονικός καταμερισμός των πελατών για την ασφαλή λειτουργία του εστιατορίου και την αποφυγή συνωστισμού.

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας σε εσωτερικό και εξωτερικό χώρο τα τραπεζοκαθίσματα με απόσταση ασφαλείας 0,90 cm, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

-Τήρηση διαδρόμων κυκλοφορίας μεταξύ μπουφέ και τραπεζιών.

-Διπλό seating εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.

-Οι μπουφέδες διατηρούνται γιατί αποτελούν χαρακτηριστικό γνώρισμα του προϊόντος μας. Ο μπουφές του κεντρικού εστιατορίου είναι σερβιριστός αποκλειστικά από άτομα του προσωπικού της κουζίνας. Η επιλογή σας είναι ελεύθερη και επαναλαμβανόμενη κατά την διάρκεια των γευμάτων. Τα γεύματα που σερβίρονται είναι πρωινό και βραδινό. Θα υπάρχει συντονιστής εστιατορίου που θα ορίζει τη ομαλή λειτουργία/σερβίρισμα των πελατών.

-Συνιστούμε την παραμονή σας στο χώρο του εστιατορίου να μην ξεπερνά τα 45 λεπτά.

-Καθαρισμός των επιφανειών των τραπεζοκαθισμάτων γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

-Λειτουργιά πρωινού στο κεντρικό εστιατόριο 08.00 με 11.00

-Λειτουργία βραδινού στο κεντρικό εστιατόριο 19.00 με 22.00

-Τα τραπέζια καλύπτονται με σουπλά μιας χρήσης και τα μαχαιροπίρουνα βρίσκονται στο τραπέζι καλυμμένα. Τα μαχαιροπήρουνα αντικαθίστανται συχνά και ισχύουν αυστηρά μέτρα υγιεινής και διατήρησης των αποστάσεων από τους εργαζόμενους.

-Τα παιδιά τρώνε πάντοτε με τους γονείς.

 

Κεντρικό Μπαρ

-Όλες οι a la carte υπηρεσίες  (υπηρεσίες & τιμές) βρίσκονται διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου www.messinaresort.gr για την ανέπαφη εξυπηρέτηση σας.

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας σε εσωτερικό και εξωτερικό χώρο τα τραπεζοκαθίσματα .

-Καθαρισμός των επιφανειών των τραπεζοκαθισμάτων γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

-Σε περίπτωση εξυπηρέτησης self service, παρακαλούμε όπως τηρήσετε τις ευδιάκριτες σημάνσεις δαπέδου που θα βρείτε στα μπαρ.

- Λειτουργία Κεντρικού Μπαρ 10.00 με 00.00

 

Ξαπλώστρες & Ομπρέλες στην παραλία 

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας ομπρέλες και ξαπλώστρες με απόσταση. Ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ξαπλώστρων σε διαφορετικές ομπρέλες σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ ορίζεται το 1,5m.

-Καθαρισμός των επιφανειών των ξαπλώστρων γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

 

Λειτουργία, Ξαπλώστρες & Ομπρέλες στην πισίνα

-Ωράριο λειτουργίας πισίνας 10.00 με 19.00.

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας ομπρέλες και ξαπλώστρες με απόσταση. Ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ξαπλώστρων σε διαφορετικές ομπρέλες σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ ορίζεται το 1,5m.

-Καθαρισμός των επιφανειών των ξαπλωστρών γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

-Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός λουόμενων ταυτόχρονα εντός της πισίνας - θα ενημερώνετε ο κόσμος κατά την άφιξη.

-Ακολουθούμε τις συστάσεις του ναυαγοσώστη πισίνας για την ασφάλεια μας.

- Χλωρίωση και έλεγχος ph ανά τέσσερις ώρες ημερησίως και συμφώνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

 

Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών 

-Διατίθεται υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών συμφώνα με τους κανόνες υγιεινής.

           

Υπηρεσία διάθεσης φαγητού στα δωμάτια

-Όλες οι a la carte υπηρεσίες  (υπηρεσίες & τιμές) βρίσκονται διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου www.messinaresort.gr για την ανέπαφη εξυπηρέτηση σας.

-Λαμβάνοντας επιπλέον μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, απολαύστε το γεύμα σας στο δωμάτιο  παραγγέλνοντας ανέπαφα καλώντας τη ρεσεψιόν από το τηλέφωνο του δωματίου σας. Το φαγητό σερβίρεται σε ειδικά κλειστά πακέτα συμφώνα με τα πρότυπα HACCP.  

-Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά από 10.00 έως 22.00 και καλείτε από δωμάτιο σας στο 600.

 

Υπηρεσία συντήρησης εντός δωματίου 

-Σε περίπτωση σφάλματος υλικού στο δωμάτιο σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ρεσεψιόν καλώντας από την συσκευή τηλεφώνου σας το 0. Τεχνικός του ξενοδοχείου μας θα επισκεφτεί το δωμάτιο σας για την αποκατάσταση του προβλήματος τηρώντας όλα τα ΜΑΠ (Μέσα Ατομικής Προστασίας). Όταν οι εργασίες αποκατάστασης τελειώσουν, τότε το δωμάτιο θα απολυμανθεί εκ νέου.

 

Χρήση κλιματιστικού εντός του δωματίου σας 

-Το προσωπικό σας κλιματιστικό, λειτούργει εφόσον όλες οι πόρτες και τα παράθυρα του δωματίου σας είναι κλειστά και η κάρτα του δωματίου βρίσκεται εντός του ειδικού διακόπτη.

-Συστήνεται για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο η θερμοκρασία του να ορίζεται στους 24ο βαθμούς κελσίου.

-Όλα τα ατομικά κλιματιστικά του ξενοδοχείου μας συντηρούνται και εποπτεύονται βάση των κανονισμών λειτουργίας κλιματισμού που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ.

 

Χρήση Κλιματιστικών σε κοινόχρηστους  χώρους 

-Για το καλοκαίρι του 2020 και συμφώνα με τα νέα πρωτόκολλα υγιεινής της Κυβέρνησης δεν συνίσταται η χρήση κλιματιστικών σε κοινόχρηστους χώρους. Οι χώροι αυτοί αφορούν την ρεσεψιόν, το κεντρικό λόμπυ, το κεντρικό μπαρ και το κεντρικό εστιατόριο. Φυσικός αερισμός θα υπάρχει πάντοτε κατά την λειτουργία τους.  

 

Παραλαβή εμπορευμάτων και προμηθειών

-Η παραλαβή εμπορευμάτων γίνεται πάντοτε από συγκεκριμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ΜΑΠ.

 

Ασφάλεια προσωπικού

-Το σύνολο του προσωπικού του Messina Resort είναι καθόλη τη διάρκεια λειτουργίας του ξενοδοχείου εξοπλισμένο με τα απαραίτητα ΜΑΠ (μέτρα ατομικής προστασίας) όπως ορίζει ο ΕΟΔΥ για το κάθε τμήμα.

 

Έγγραφα Πιστοποίησης 
-Για την αντιμετώπιση του COVID-19, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τους επισκέπτες επιπλέον έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά τους, το πρόγραμμα του ταξιδιού τους ή και άλλες σχετικές πληροφορίες υπό την οδηγία της προστασίας των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

 

Διαχείριση υπόπτου κρούσματος εντος καταλύματος

-Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη του Covid-19, τότε ενεργοποιείται το σχέδιο δράσης του ξενοδοχείου για την αντιμετώπιση του και σύμφωνα πάντα με τις αυστηρές οδηγίες του ΕΟΔΥ.

 

Μαυρονικόλας Λουδοβίκος

Operations Manager

Messina Resort